Конферентен център "Глобус", зала "Европа"
Площад Македония 1, в сградата на КНСБ

Дата: 27 февруари 2018 година

Начало: 9.00 часа

Регистрация!


A new era in privacy regulation is coming. Get ready!


Това събитие ще ви помогне да разберете GDPR и изискванията на регламента, както и да предложи решение за покриването им. 

General Data Protection Regulation (или Общ регламент относно защитата на данните) ще засегне всяка организация в ЕС, която съхранява лични данни, както и всеки един бизнес в рамките на ЕС. 

Изискванията са комплексни, а глобите за неспазването им – високи (до 4% от глобалния оборот на организацията или до 20 млн. евро).


 

Какво да очаквате от събитието: 

• Форумът ще предложи експертни мнения във връзка с начините за прилагане на новия регламент и опазването на данните . GDPR е важна стъпка към изясняването и защитата на индивидуалните права за защита на личните данни. 

• Събитието ще помогне на фирмите и организациите да се подготвят ефективно за прилагането на GDPR.

• Ако компаниите не успеят да отговорят на новите изисквания, това може да им струва твърде скъпо. И щетите да са не само финансови, но е възможно да бъде съсипана и тяхната репутация.

• Този форум ще покаже продукти и услуги, които са на разположение на бизнеса и организациите днес, за да могат да отговорят на изискванията на GDPR  и да опростят процесите на управление и наблюдение върху личните данни. 

• През май 2018 година европейският общ регламент относно защитата на данните (GDPR) влиза в сила и налага изцяло нови правила за компаниите, правителствените органи и агенции, неправителствените организации и други видове юридически лица, които предлагат продукти и услуги в рамките на ЕС или такива, които събират лични данни.  

• Ето защо събитието ще ви помогне да отговорите на новите политики и да имате подготвени служители и процеси, както и технологии, с които да приведете бизнеса си в съответствие с GDPR.

 


Основни теми:

 

Ключовите промени, вследствие на GDPR

Защита на личните данни, контрол и прозрачност

Правила и законови изисквания

Как да подготвите своята организация за предстоящите промени

Как да се справите с новите изисквания за прозрачност

Как да откривате и да докладвате пробиви в сигурността при защитата на личните данни 

Как да подготвите служител по сигурността и да обучите всички свои служители

Облачни услуги и решения, свързани с GDPR

 


Програма

 

9.00 - 9.30 Регистрация


9.30 - 10.30 Сесия 1: Доверие, защита и GDPR

Адв. Асен Велинов, старши партньор в Консултантска къща „Велинов и партньори” - презентация

10.30 - 11.00 Кафе пауза

11.00 - 12.00 Сесия 2: Защита на данните и привеждане в съотвествие с новите регулации

Илия Кръстев, експерт за платформените решения на SAP - презентация

Атанас Йорданов, консултант по въвеждане и комуникация за Общия регламент относно защитата на данните в Юнит4 - презентация

12.00 - 13.00 Сесия 3: Ефективна подготовка за GDPR

Павел Хрисков, основател на Интелексис - презентация

Веселка Данчева, търговски директор на Немечек България - презентация

13.00 - 13.30 Нетуъркинг сесия

 


Основни говорители:

 

 

Павел Хрисков, основател на Интелексис

„Успехът ръка за ръка с личната идеология“, смята той.  Хрисков е мениджър, фрийлансър, работодател, предприемач.

Павел Хрисков е съветник в областта на бизнес процесите и технологиите. Участвал е в реализацията на проекти свързани с навлизащи иновативни информационни технологии. Експертизата му в сложните бизнес модели помага на компанията, на която е основател “Интелексис” да реализира сложни технологични проекти в финансовите и силовите сектори на международно ниво. Опитът му в сферата на сигурността на информацията в тези сектори, създава сериозен интерес в създаването на продукти отговарящи на GDPR. Един от сериозните фокуси на компанията стават решенията не само за големите компании, а именно и за малките, защото както казва: “За Интелексис информацията е най-ценното, а тя се държи и от малки и големи!”


Адв. Асен Велинов, старши партньор в Консултантска къща „Велинов и партньори”.

Завършил е право в Софийския университет „Св. Климент Охридски” през 1999 г. Вписан е в Софийската адвокатска колегия от 2002 г. Притежава богат опит в областта на трудовото право, включително процедури по масови уволнения и участие в преговори за сключване на колективни трудови договори. Има опит в консултирането на работодатели относно преструктуриране на цели предприятия. От 2002 г. до 2008 г. е хоноруван асистент в Университета за национално и световно стопанство в катедра: “Труд и Социална политика”. Велинов е бил консултант по обществени поръчки в проект „Инициатива отворено управление” към Американската агенция за международно развитие. Участвал е в разработването на стандартизираните документи по обществени поръчки за нуждите на Агенцията по обществените поръчки. Владее английски и руски език.


Атанас Йорданов, консултант по въвеждане и комуникация за Общия регламент относно защитата на данните в Юнит4.

Атанас е юрист, завършил Софийския Университет в края на 2014. През 2017 завършва Разширена Магистратура по Право и Дигитални Технологии в Лайденския Университет, Нидерландия, с Теза на тема 'Оценка на въздействието върху защитата на данните съгласно Общия регламент относно защитата на данните'. В края на 2017 публикува статия базирана на Тезата в специализираното в областта на защитата на личните данни издание 'European Data Protection Law Review (Edpl)', Германия. Автор на множество статии в областта на трудовото и осигурителното право, собствеността, семейното и наследственото право в България. В момента е консултант по въвеждане и комуникация за Общия регламент относно защитата на данните в Юнит4 - глобална софтуерна корпорация.


Илия Кръстев, експерт за платформените решения на SAP

Илия Кръстев е експерт за платформените решения на SAP, с дейности върху бизнес развитие, подготовка на проекти и архитектура на системи. Разработва бизнес модели за компании от всякакъв размер, като се фокусира върху теми вариращи от регулации и съответствие до архитектура на данни, прогнозни анализи, бази данни и облачни услуги.

 

Веселка Данчева, търговски директор на Немечек България

Веселка Данчева е търговски директор в една от водещите софтуерни компании в страната, която разработва системи за управление на бизнеса за организации от цял свят.

Веселка е сертифициран специалист в областта „решения за документооборот и защита на данни“ и оглавява отдела по продажби и внедряване на DocuWare – софтуер за електронно управление на бизнес информация и процеси.


Вход за събитието с регистрация! 

Ранна регистрация до 20 февруари 2018 г – BGN 80 лв. с ДДС 

Пълна такса – BGN 120 лв с ДДС (Валидна след 20 февруари 2018 г.) 

Специална регистрация за студенти - с 50% отстъпка! 

Специално предложение: 

Отстъпка за регистрации на четирима и повече представители на една компания - всеки четвърти е с безплатен вход. 

Вход за медии - без такса. Акредитация на медии - на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Регистрирайте се!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Партньори:

 

 

 

 

Контакти:

email: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. 

0897885408